HİZMETLERİMİZ

Ana Okulu, Kreş ve Çocukevi

Ana Okulu, Kreş ve Çocukevi

Ana Okulu / Kreş

Okul öncesi eğitimde yenilikçi bir yaklaşımla Bursa'lıların hizmetindeyiz.

Detaylı bilgi için lütfen okulumuz ile irtibat kurunuz ! Kutlu Kreş & Ana okulu 0 224 326 52 52

Uludağ'ın eteklerinde doğa içerisinde bulunan Kutlu Kreşi çocuğunuzun kreş tercihini yapmadan önce mutlaka ziyaret etmelisiniz.

ADRES: Akçağlayan TOKİ Konutları 501. Sk. No:14 Yıldırım/BURSA

Kutlu Kreş, Bursa’ da Okul öncesi eğitimin en iyisi ve öncüsü olma hedefiyle çıktığı bu yolda merak eden, sorgulayan, kendini ifade eden, öz güveni yüksek çocuklar yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Çocuklarımızın yüksek öğrenme çağında oldukları bu dönemde aldıkları eğitimin nitelikli olması hayatlarındaki ilk adımın doğru atılmasını sağlayacaktır. Sizde çocuklarınızın güvenilir, temiz ve sevgi dolu bir kurumda okul öncesi eğitimi almasını istiyorsanız Kutlu Kreş' i tercih etmelisiniz. Kutlu Kreş, vizyonu ile Bursa' da Yıldırım İlçesinin gözdesi !

Kutlu Kreş' te Yapılan Etkinlikler;

  • Yüzme
  • Dans
  • Jimnastik ve Hareket Faaliyetleri
  • Binicilik
  • Satranç
  • Yabancı Dil Eğitimi
  • Tiyatro
  • Kültürel geziler
  • Zeka oyunları
  • Doğa Faaliyetleri
  • Drama
  • Okuma Yazmaya Hazırlık
  • Sanatsal Faaliyetler

Tüm bu etkinliklerimizin yanı sıra çocuklarımızın sosyalleştiği, pratik becerilerinin geliştiği birçok faaliyet gerçekleştirilmektedir. Bunların yanı sıra Psikoloğumuz ile yapılan aile görüşmeleri sayesinde çocukları ile daha iyi iletişim kurabilen ebeveynler haline gelmenize katkı sağlıyoruz. Ayrıca ebeveynler ile fikir alışverişinde bulunarak çocuklarımızın geleceğine nitelik kazandırmaya çalışıyoruz.

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM

Okul öncesi eğitim süresince çocuklar ilköğretime hazırlanırken, paylaşmayı, dayanışmayı, sosyalleşmeyi ve birlikte çalışmayı öğrenirler. Okul öncesi eğitimin amacı çocuklarda öğrenmeye ilgi uyandırmak ve çocuğun varolan yeteneklerini görünür kılmaktır.

Bu dönem, araştırmacılar için çocuğun yüksek öğrenme potansiyeline sahip olduğu bir dönem olarak görülmektedir. Uygun fiziksel ve sosyal çevre koşullarında ve sağlıklı etkileşim ortamında yetişen çocuklar, daha hızlı ve başarılı bir gelişim gösterirler.

Çocuğun doğduğu günden temel eğitime başladığı güne kadar geçen yılları kapsayan ve çocukların daha sonraki yaşamlarında önemli rol oynayan; bedensel, psikomotor, sosyal-duygusal, zihin ve dil gelişimlerinin büyük ölçüde tamamlandığı, kişiliğin şekillendiği ve çocuğun devamlı olarak değiştiği bir süreçtir.

Bu nedenle, çocuğun küçük yaşlarda sağlıklı bir ortamda gelişimini sürdürmesi önem kazanmaktadır.

Sağlıklı ve istenilen davranışlara sahip çocuklar yetiştirmek, onların gelişim özelliklerini ve bu özellikler doğrultusunda gereksinimlerinin neler olduğunu bilmeye bağlıdır.

Erken çocukluk dönemindeki gelişmelerle, okul öncesi eğitim artık anne babanın yalnız başına başarabileceği bir konu olmaktan çıkmış durumdadır.

Eğitim, öğrenci-öğretmen-veli üçgeninden oluşan platformdur. Bu birliktelik ne kadar bilinçli ve sağlıklı olursa, çocuklarımızda o oranda sağlam bir kişilik kazanırlar.

Eğitimin sağlam temeller üzerine kurulmasında ve insanların ileri yaşlardaki başarılarında okul öncesi eğitimin rolü bilimsel olarak kanıtlanmıştır. Ana kucağındaki yoğun ilgiden sonra, anaokulu ortamı çocuk için dünyaya açılan yepyeni bir penceredir. Olumlu ya da olumsuz anlamda verilen her şey, onları yetişkinlik yıllarında da doğrudan etkilemektedir.

3 yaşına kadar bir çocuğun beyni bir yetişkinden 2.5 kat fazla çalışır, 6 yaşına kadar bir profesörden 2 kat hızlıdır. Yapılan tüm uluslar arası araştırmalar ve uygulanan testler göstermektedir ki 0-6 yaş grubundaki gelişim düzeyinde okul öncesi eğitimi almış çocukların, akademik programlarda eğitim almış olanlara göre 1. sınıf başarı düzeyleri daha yüksektir ve okuma yazmaya daha hızlı geçmektedirler. 12 yaşında IQ değerleri 5 puan daha yüksektir, 15 yaşında yetenek sınavlarında % 90- 100 arası başarı sağlarlar. % 65’ i liseyi, % 45’ i üniversiteyi sorunsuz kazanır ve bitirir. Yetişkin olduklarında dış dünyayla kolay ve sağlıklı bir iletişim kuran, sosyal insanlar olurlar.

Okul öncesi eğitim kurumları; Sosyal çevre oluşturma açısından çocuğu geleceğe hazırlayan en güvenli ortamdır. Bilindiği gibi, 3 ile 6 yaş arası çocukta pek çok gelişimsel değişmenin yaşandığı yıllardır. Normal gelişim gösteren bir çocuk, 6 yaş civarında pek çok motor becerileri kazanmış, çeşitli fiziksel becerilerini kullanmaya başlamıştır.

Buna karşın, okul öncesi yılları çocuğun soyut düşünme yetisinin henüz tam şekillenmediği ve bu nedenle yapılan tüm etkinliklerin somut bir biçimde çocuğun yaparak ve deneyerek öğrenmeyi gerçekleştirdiği yıllardır .Düşünüldüğünde okul öncesi yılları çocuğun arkadaşları ve öğretmeni ile birebir olarak kuracağı iletişime dayalı konuşma ve dinleme becerilerini geliştirici etkinliklerin ağır bastığı yıllar olmalıdır.